معاون اول قوه قضاییه در نشست شورای عالی قوه قضاییه گفت: پاسخ نامههای مردمی باید سریع و ناظر بر متن نامه باشد.
وی با اشاره به افزایش چشمگیر ملاقاتهای مردمی مسئولان و روسای واحدهای در سراسر کشور گفت: ارتباط گیری مستقیم و بدون واسطه روسای کل دادگستریها و دادستانها با مردم، نامه نگاریها، تلفن گویا، بستر وب و تشدید و افزایش گزارشهای درون سازمانی، مجموعه قابل توجهی از اطلاعات و دادهها را در اختیار قوه قضاییه قرار داده است که تجزیه و تحلیل آنها میتواند به بهبود عملکرد قوه کمک کند.
معاون اول قوه قضاییه با اشاره به مشکلات معیشتی مردم و گلایههای آنها از برخی دستگاهها و سازمانها که در جریان ملاقات با روسای کل دادگستریها و دادستانها بیان میشوند، بر ضرورت تعریف و تدوین سازوکاری منسجم برای همکاری و نامه نگاری قوه قضاییه با دستگاهها و سازمانهای مختلف کشور تاکید کرد.