مسئول دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی استان یزد: این برنامه جهت دسترسیِ آسانتر مراجعین جهت بیان نظر از حوزههای مختلف تحت پوشش سازمان بهزیستی استان طراحی شده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد؛ صباغی نژاد گفت: : با توجه به راه اندازی سامانه نظارتی دیده بان در استان و نظر به گسترش قابلیتهای فنی سامانه مذکور و ارائه برنامههای نظارتی سازمان بهزیستی، اخیراً برنامه موبایلی این سامانه نیز اجرایی گردیده است.
مسئول دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی استان افزود:این برنامه با قابلیت اجرا در محیط اندروید و در جهت دسترسیِ آسانتر مراجعین جهت بیان نظر، پیشنهاد و شکایت از حوزههای مختلف دولتی و غیردولتی تحت پوشش سازمان بهزیستی استان یزد طراحی گردیده است.
محسن صباغی نژاد در ادامه افزود: مراجعین و جامعه هدف بهزیستی بعد از نصب اپلیکیشن در تلفن همراه و ثبت نام در این برنامه میتوانند موارد مورد نظر خود را به شکل متن یا پیام صوتی و در صورت تمایل به همراه مستندات تصویری بارگذاری و ارسال نموده و با دریافت کد پیگیری، امکان پیگیریهای بعدی برای افراد وجود خواهد داشت.
وی گفت: آحاد مردم میتوانند در کنار استفاده از این برنامه، با استفاده از خط تلفنی ۱۴۸۲ نیز همه روزه از ساعت هشت صبح لغایت ۲۰ نسبت به بیان نظر و یا شکایت خود از حوزههای مختلف فعالیت سازمان بهزیستی اقدام نمایند.
گفتنی است؛ شماره پیام کوتاه دفتر مدیریت عملکرد ۳۰۰۰۸۵۳۰ و شماره تلفن ۳۸۲۴۵۴۴۶ خط ارتباطی مستقیم با دفتر بازرسی بهزیستی استان یزد میباشد.