در ششمین همایش بین المللی
معرفی هفت مقاله برتر بازیهای رایانهای
در پایان ششمین همایش بین المللی بازیهای رایانهای هفت مقاله برتر معرفی شد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ دبیر همایش بینالمللی «بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها» در مراسم اختتامیه این رویداد، گفت: ارائه یک روش ایجاد توازن در حلقه اقتصادی بازیهای رایانهای موبایلی به منظور افزایش درآمدزایی، مطالعه تطبیقی میان شاخصهای تربیتی والدین، شاخصهای نظام رده بندی بازیهای رایانه ای، چگونگی واکسیناسیون افراد در بازی جدی با مدل سازی مبتنی بر گراف، تحلیل زیبایی شناسانه بازی نوردهود، بررسی تاثیر بازی رایانهای تمدن بر مهارت حل مسئله در دختران نوجوان با مهارت اجتماعی پایین و بازی زبان من، طراحی یک بازی رایانهای به منظور بررسی تاثیر بازی رایانهای بر آموزش کتاب فارسی پنجم ابتدایی مقالات برگزیده این همایش بین المللی دو روزه است.
جواد راستی با بیان اینکه سه مقاله برتر که درباره بازیهای شناختی با ظرفیت تجاری سازی بودند از ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی کشور جایزه دریافت کردند افزود:بنیاد ملی بازیهای رایانهای ۲ مقاله برتر درباره کودکان و بازیهای دیجیتال و ۲ مقاله برتر دیگر درباره دانش کاربردی را به عنوان مقالات برتر انتخاب کرد.
وی گفت: در ۲ روز برگزاری همایش بازیهای رایانهای ۸۵ مقاله پذیرفته شده در زمینههای مختلف مانند روانشناسی، هنر، فنی، یادگیری، مدیریت، حقوق و آموزشی ارایه و از بین آنها هفت مقاله برتر معرفی شد.
راستی با اشاره به سخنرانی کارشناسان و استادانی از امریکا، انگلیس، دانمارک و فنلاند در این همایش، افزود: حدود سه هزار و ۵۷۰ نفر بصورت برخط در این رویداد شرکت کردند.
در ششمین دوره همایش بین المللی بازیهای رایانهای هفت نشست تخصصی ارائه مقاله، ۶ سخنرانی کلیدی و ۲ نشست تخصصی برگزار شد.
ششمین دوره همایش بینالمللی «بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها» با نگاهی ویژه به پژوهشهای مرتبط با بازیهای دیجیتال؛ از کودکی تا سالمندی که ۳۰ بهمن بصورت آنلاین در دانشگاه اصفهان آغاز شده بود روز گذشته پایان یافت.