سرپرست اداره کل تامیناجتماعی استان بوشهر گفت: از ابتدای اسفند با توقف صدور دفترچه درمانی تامیناجتماعی، بیمهشدگان با ارائه کارت ملی از خدمات تشخیصی و درمانی برخوردار میشوند.
وی بیان کرد: تمامی بیمهشدگان و مستمریبگیران اصلی و تبعی برای تسهیل دریافت خدمات درمانی میتوانند با مراجعه به سایت این سازمان به نشانی eservices.tamin.ir نسبت به ایجاد حساب کاربری و تکمیل مشخصات هویتی و درج شماره تلفنهمراه (موبایل) خود در درگاه یاد شده اقدام کنند.
دیری گفت: بیمهشدگان و مستمریبگیران اصلی و تبعی قبل از مراجعه به مراکز درمانی میتوانند نسبت به استعلام استحقاق درمان اقدام و از پوشش بیمه درمان خود اطمینان حاصل کنند.
وی افزود: استعلام استحقاق درمانی از راههای متفاوتی شامل مراجعه به سایت medical.tamin.ir، شمارهگیری #۱۴۲۰*۴*، انتخاب گزینه ۱ (استعلام اعتبار درمانی، ورود کدملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان)، شمارهگیری #۱*۱۴۲۰*۴*، (ورود کدملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان)، استفاده از اپلیکیشن موبایل، مراجعه به سایت pwa.tamin.ir (ورود کدملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان)، شمارهگیری #۱۶۶۶*، انتخاب گزینه ۱ (استحقاقسنجی، ورود کدملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان) قابل انجام است.