مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی: ایجاد تحول در پاسخگویی به مردم از طریق مرکز پاسخگویی و نظارت مردمی و شماره تلفن ۱۴۲۰ در دستور کار قرار دارد و در آینده نزدیک تغییرات اساسی را در این حوزه شاهد خواهیم بود.
وی افزود: در کنار استفاده از کارگزاریها ظرفیت مرکز پاسخگویی فعلی نیز به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت و انتظار داریم که در آینده نزدیک با به نتیجه رسیدن اقدامات در دست انجام، مدت زمان انتظار مردم برای اتصال به مرکز تماس سازمان تأمین اجتماعی کاهش یابد.
وی ایجاد تحول در سامانه جامع کمیسیونهای پزشکی را از دیگر برنامههای سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: این سامانه به سایر سامانههای بیمهای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی نیز متصل میشود و برای بازطراحی و تسهیل استفاده از سامانه جامع کمیسیونهای پزشکی درحال اقدام هستیم.
تبادل نظر و گفتگوی دائمی با اعضای تشکلهای و کانونهای کارگران
در این جلسه عادل دهدشتی، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی نیز به ارائه گزارشی از طرح در دست بررسی گفتمان مردمی تأمین پرداخت و گفت: در این طرح بحث و تبادل نظر و گفتگوی دائمی با اعضای تشکلهای و کانونهای کارگران، بازنشستگان و کارفرمایان به صورت مداوم و ساختارمند در بستر فضای مجازی دنبال میشود.
وی افزود: پاسخگویی مناسب و همچنین رصد و تحلیل محتوای مطالب بیان شده از سوی نمایندگان تشکلها در سازمان تأمین اجتماعی با جدیت دنبال میشود و اجرای این طرح گام مهمی برای تعامل موثر بین سازمان تأمین اجتماعی و شرکای اجتماعی محسوب میشود.