کاهش ۶۸ درصدی شکایات مردمی از عملکرد پلیس ایلام
فرمانده انتظامی ایلام از کاهش ۸۶ درصدی انتقادات و شکایات مردمی از عملکرد پلیس استان خبر داد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر اظهار داشت: افزایش اعتماد عمومی و ارائه خدمات شایسته
به مردم از اهداف مهم ماموریتهای نیروی انتظامی است و مردم میتوانند با تماس تلفنی با این سامانه و یا با مراجعه حضوری، پیامهای خود را در قالب انتقاد، پیشنهاد و تقدیر ارائه و پلیس را در تامین امنیت پایدار همراهی کنند.
وی سامانه ۱۹۷ را پل ارتباطی ویژه بین پلیس و مردم دانست و افزود: از ابتدای سال تا کنون هم استانیهای ایلامی ۱۵ هزار و ۳۴۹ تماس با سامانه ۱۹۷ برقرار و انتقادات، پیشنهادات و تقدیرهای خود را از عملکرد پلیس ارائه کرده اند.
سرهنگ القاصی مهر با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لغو برنامههای حضوری و چهره به چهر با مردم استان ایلام در این مدت ادامه داد: از تعداد تماسهای برقرار شده با سامانه ۱۹۷، ۷ هزار و ۳۵۴ تماس قابل رسیدگی،۲ هزار و ۷۰۸ تماس موارد غیر قابل بهره برداری و ۵ هزار و ۲۸۷ تماس توسط کارشناسان پلیس، مشاوره و راهنمایی شدند.
فرمانده انتظامی ایلام گفت: از میزان تماسهای قابل بهره برداری، ۵۳ درصد تقدیر از عملکرد پلیس،۴۷ درصد پیشنهاد و درخواست بوده و تماسهایی که با موضوع شکایت از کارکنان و سازمان نیروی انتظامی مطرح شده یک درصد را به خود اختصاص داده است.
سرهنگ القاصی تصریح کرد: انتقادات و شکایات مردمی از عملکرد پلیس استان با کاهش ۸۶ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته روبه رو بوده و این نشان از عملکرد خوب کارکنان پلیس را دارد و برگ زرینی در کارنامه انتظامی استان ایلام است.