مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه اختیارات شرکت خدمات ماشینی تأمین برای پیشبرد طرح ۳۰۷۰ و نسخه الکترونیک افزایش مییابد، گفت: معیار ارزیابی خدمات غیرحضوری، رضایت مردم است.
مصطفی سالاری با بیان اینکه از تمامی ظرفیتها و امکانات کشور برای توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی استفاده میکنیم، گفت: معیار ارزیابی خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی میزان رضایتمندی مردم از این خدمات و کاهش محسوس مراجعه به ادارات و کارگزاریهاست.
وی با بیان اینکه برای تحقق این هدف ما هیچگونه محدودیتی نداریم و از ظرفیت سایر شرکتها نیز استفاده میکنیم، افزود: شرکت خدمات ماشینی تأمین اجتماعی، اختیارات و منابع مورد نیاز برای پیشبرد و تکمیل دو طرح بسیار مهم خدمات غیرحضوری و نسخه الکترونیک را در قالب قراردادی جدید به سازمان تأمین اجتماعی پیشنهاد خواهد کرد و انتظار داریم که طی روزهای آینده برنامه عملیاتی جامعی برای پیشبرد این دو برنامه در کوتاهترین زمان ممکن ارائه شود.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همکاری سایر دستگاهها در زمینه تبادل اطلاعات با این سازمان را از دیگر مسائل حائز اهمیت برشمرد و گفت: آقای جهانگرد و باقری اصل و همچنین سایر مدیران دستگاههای اجرایی کشور همکاری بسیار خوبی در پیشبرد خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی دارند و ما نیز در این سازمان با سایر دستگاهها برای توسعه دولت الکترونیک به خوبی همکاری و تبادل اطلاعات انجام میدهیم.
این جلسه با حضور نصرالله جهانگرد، نماینده ویژه ریاست جمهوری در امور دولت الکترونیک و رضا باقری اصل، دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات برگزار شد.