معاون نظارت بازرسی سازمان صمت ایلام از پیگیری بیش از ۱۹۰۰ مورد گزارش و شکایت مردمی استان ایلام در ۱۰ ماه گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عزت اله عبدخانی معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان
وی افزود: عمده این گزارشات و شکایات در بخش کالایی به تعداد ۱۶۷۱ فقره و ۲۹۹ مورد نیز در بخش خدمات بوده است.
عبدخانی تاکید کرد: از این گزارشات ۱۲۰۲ فقره به صورت تلفنی و از طریق شماره شماره تماس ۱۲۴ انجام گرفته و ۶۶ مورد به صورت گزارش حضوری و ۷۰۲ مورد شکایت کتبی وصول گردید.
وی اظهار کرد: از میان تخلفات صنفی گزارش شده توسط شهروندان گرامی ۸۴۶ واحد متخلف شناسایی شدند و پرونده تخلف برای آنها تشکیل گردید و ۸۶ مورد رضایت شاکیان توسط متخلفین جلب گردید.