مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت : مشترکانی که استفاده از سامانه 118 برای آنان هزینه داشته است ، این مبلغ را دریافت می کنند.
آقای پوررنجبر در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود : خدمات این سامانه از زمان تذکر سازمان تنظیم مقررات و ارسال پرونده به تعزیرات ، به صورت رایگان عرضه می شود.
وی با بیان اینکه پولهایی که از مردم گرفته شده ، ناچیز است ، گفت : مشترکانی که این مبالغ در قبض آنان لحاظ شده بود ، با مراجعه به مخابرات ، پول خود را پس گرفته اند.
پوررنجبر افزود : مشترکان می توانند به قبض خود مراجعه و درخواست کنند و ما نیز موظف به پرداخت پول آنان هستیم.
وی درباره اینکه مشترکان چگونه متوجه کسر هزینه از آنان به علت استفاده از سامانه 118 شوند ؟ گفت : در دوره ای که سامانه 118برای مشترکان هزینه داشته است ، در قبض آنان وجود دارد.
پوررنجبر افزود : اگر مشترکان نمی توانند از قبض خود متوجه این موضوع شوند ، به امور مشترکان مخابرات برای اطلاع از میزان هزینه استفاده از 118 مراجعه کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره دوره ای که استفاده از 118 هزینه داشته است گفت: از اواخر سال 88 یا اوایل 89 تا پایان 90 بوده است.
وی به مجموع هزینه کسر شده از مشترکان به علت استفاده از 118 اشاره کرد و افزود : حدود یک میلیارد تومان بوده است.