به گزارش
خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران؛ هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور از فردا پنجشنبه با دو دیدار آغاز میشود و روز جمعه ۱۷ بهمن با شش دیدار به پایان میرسد.
در یکی از دیدارهای حساس این هفته، تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۷ بهمن در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال میرود.
داوری این دیدار بر عهده موعود بنیادی فر است.
دیدار دو تیم از چند جهت حساس است: اول اینکه محمود فکری سرمربی فصل گذشته نساجی در پایان فصل و با توجه به اینکه با این تیم قرارداد داشت راهی استقلالی شد که چندین فصل است که مشکل دارد و قهرمان نشده؛ بنابراین دیدار نساجی و استقلال از این جهت که مصاف فکری با تیم سابقش است دیدنی خواهد بود. از یک طرف نساجی که پس از برکناری وحید فاضلی که دستیار فکری در فصل پیش در این تیم بود به سراغ مجید جلالی رفت تا بتواند تیم را محوطه سقوط فراری بدهد.
بسیاری از بازیکنان خوب فصل گذشته نساجی پس از رفتن فکری، این تیم را ترک کردند و به تیمهای دیگر پیوستند بازیکنانی همچون علیرضا حقیقی، سید محمد میری، سجاد آشوری، حسین ماهینی، امید سینگ، علیاصغر عاشوری، روح اله باقری، میثم نقیزاده، علی شجاعی و محمد عباسزاده که هر کدام از اینها اکنون در تیمهای دیگر در حال درخشش هستند.
حساسیت دیگر این بازی بر میگردد به سرمربی گری جلالی در این تیم که پس از دو هفته از قبول این مسئولیت، باید در تهران یکی از بازیهای دشوار خود را برگزار کند. آقا معلم که هفته گذشته پس از بازی با ذوب آهن خیلی از بازیکنان خود دلخور بود قول تغییر و تحول گسترده نیم فصل در تیم خود داد، اما او میخواهد با همین بازیکنان روز جمعه در تهر ان مقابل تیم مدعی استقلال قدرت نمایی کند و خودش را در فوتبالایران تثیت کند اگر چه در برابر تیم پرمهره استقلال کار سختی دارد.
یکی دیگر از حساسیتهای این بازی مربوط به تیم استقلال است. این تیم که چند سالی است از قهرمانی دور است این فصل با قول فکری به هواداران پرشور آبیها قصد دارد اعاده حیثیت کند، اما در دو هفته گذشته شکست مقابل سایپا و مساوی مقابل نفت مسجد سلیمان کار را برای این تیم مدعی سخت کرده است.
فکری روز جمعه با فکرهای مختلف به مصاف نساجی میآید تا هم استقلال را در کورس رقابت تیمهای بالای جدول نگه دارد و هم مقابل تیم سابقش خودی نشان دهد.
به هر حال باید تا جمعه صبر کرد و جدال حیثیتی تیمهای نساجی و استقلال را دید.