سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات سوانح جادهای در گلستان فراهم شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: این سامانه با هدف تسریع و تسهیل پاسخگویی به شکایتهای مخاطبان ایجاد شده و ظرف مدت یک هفته شکایت ثبت شده را بررسی و پاسخ می دهد.
مهدی میقانی با بیان اینکه سامانه یاد شده سامانه ای مشترک با دستگاههای خدمات رسان مرتبط است افزود: مخاطبان برای دستیابی به این سامانه لازم است با تلفن گویای 141 مربوط به مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای اداره کل تماس بگیرند.
وی گفت: شکایت های رسیده طبق مستندات بررسی شده و از پاسخهای کلیشه ای و تکراری جلوگیری خواهد شد و روال رسیدگی از ابتدا تا ثبت پاسخ نهایی برای مخاطبان در سامانه قابل مشاهده است.