مدیر عامل شرکت گاز استان: واحدهای امدادی شرکت گاز استان یزد در سال جاری پاسخگوی بیش از ۱۷ هزار تماس تلفنی از طرف مشترکین گاز طبیعی در سطح استان بوده اند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، علی اکبر میدانشاهی گفت: در سال جاری ۱۷ هزار و ۲۵۰ تماس تلفنی با واحدهای امداد شرکت گاز در مرکز استان و شهرستانها برقرار شده که ۶ هزار و ۵۸۰ تماس غیر عملیاتی بوده و ۱۰ هزار و ۶۷۰ تماس منجر به خدمات امدادی شد.
وی با اشاره به پاسخگویی و خدمات رسانی در سریعترین زمان و بالاترین کیفیت افزود: پیش بینی میشود با توجه به فرارسیدن فصول سرد سال، این تماسها با رشد قابل ملاحظهای همراه شود بنابراین تمهیدات لازم از طرف این شرکت جهت پاسخگویی مناسب و به هنگام و همچنین انجام اقدامات لازم صورت پذیرفته است.
میدانشاهی در ادامه با اشاره به هوشمندسازی امداد گاز استان یزد افزود: هوشمند سازی امداد نخستین قدم در جهت خدمت رسانی مطلوب و سریع به مشترکین میباشد و این مهم در شهرستان یزد به صورت کامل اجرا شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: پاسخگویی هوشمند کامپیوتری، دقت در پیدا نمودن محل تماس مشترک از طریق سامانه G.P.S، ارسال پیام و آدرسدهی به صورت TEXT به اتومبیلهای امداد، ارائه بیش از ۵۰ نوع گزارشات آماری و تحلیلی، ردیابی اتومبیلهای امداد توسط مرکز و لب تاب مسئولین در هر مکان، نظارت دقیق بر عملکرد کاربران و امدادگران و صرفه جویی در نیروی انسانی از نتایج این هوشمندسازی است.
وی تأکید کرد: اپراتورهای مستقر در سامانه مرکز امداد و اتفاقات گاز (۱۹۴) و نیز امدادگران و گازبانان در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی و خدماترسانی به مشترکین میباشند و مردم عزیز میتوانند به صورت شبانه روزی با سامانه گویا و مکانیزه ۱۹۴ تماس حاصل کنند.
میدانشاهی گفت: شرکت گاز استان یزد کشیکهای زمستانی خود را به منظور آمادگی هرچه بیشتر در مواقع اضطراری و پیشگیری از قطع احتمالی جریان گاز مصرفی مشترکین به صورت شبانه روزی دائر کرده و نیروهای کشیک در تمامی ساعات شبانه روز حتی خارج از وقت اداری و روزهای تعطیل به صورت ۲۴ ساعته استمرار جریان گاز استان را رصد میکنند.