ارائه خدمات غیرحضوری با سامانه برق ایران "برق من"
سامانه برق ایران " برق من " برای ارائه خدمات غیرحضوری به متقاضیان و مشترکان در اردبیل راه اندازی شد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: راه اندازی
سامانه برق ایران "برق من" در راستای طرح تحول دیجیتال در صنعت برق و همچنین رفاه و آسایش مردم، و جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا،
ارائه خدمات غیرحضوری به متقاضی و مشترکان در دستور کار توانیر و شرکتهای توزیع سراسر کشور قرار گرفته است.
قدیمی افزود: گام اول این طرح با حذف قبوض کاغذی و جایگزینی قبوض الکترونیک شروع شد و راه اندازی سامانه برق ایران " برق من " گامی دیگر به سمت دولت الکترونیک است.
وی اظهار کرد: سامانه برق ایران (اپلیکیشن برق من) قابل دانلود از سایت شرکت توزیع برق استان اردبیل به آدرس www.aped.ir، سایت برق امید و کافه بازار است که به راحتی میتواند در اختیار مشترکان قرار گیرد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شرکت توزیع برق استان نیست.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل اعلام کرد: مشترکان گرامی میتوانند با ثبت شماره شناسه خود تمامی خدمات عمومی مورد نیاز را بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق گوشی تلفن همراه خود در هر زمانی و از هر نقطهای دریافت کنند.
بیشتر بخوانید:
اجرای طرح برق امید در اردبیلهر خانه با امید روشن میشود این شعار طرح برق امید است که براساس این طرح مشترکان کم مصرف از تخفیف برخوردار شده و در این روزهای کرونایی تمامی شهروندان میتوانند با استفاده از سامانه برق من از خدمات غیرحضوری برخوردار شوند.