مدیرعامل بیمه ایران، از امضای تفاهم نامه بین این بیمه و شرکت ایساکو برای خدمات رسانی و ارزیابی خسارت در محل بروز تصادف، خبر داد.
وی با بیان اینکه بیشترین اعتراضات بیمه گذار سردرگمی برای دریافت خسارت و یا طولانی بودن فرآیند اداری (بروکراسی اداری) است گفت: بیمه ایران بیش از ۵۶ درصد بیمه شخص ثالث را صادر میکند و در بیمه بدنه، سهم ۴۶ درصدی دارد و بیش از ۶۰ درصد خسارت اتومبیل در صنعت بیمه، توسط بیمه ایران پرداخت میشود.
رضایی در خصوص جبران خسارت یکی از شرکتهای بیمهای که قادر به جبران نبود ادامه داد: پس از اینکه یک شرکت بیمهای نتوانست تعهدات خود را اجرا کند بیمه ایران ۶۵ هزار پرونده خسارتی این شرکت را پرداخت و ۱۳۰۰ میلیارد تومان در این بخش هزینه کرد.
مدیر عامل بیمه ایران گفت: مجموع این اقدامات، باعث افزایش اعتماد مردم به بیمه ایران شد البته برنامههای ویژهای برای خدمات پس از فروش در دستور کار قرار داریم که نمونهای از آن، حمل خودروی خسارت دیده پس از وقوع سانحه به تعمیرگاههای مجاز است.