مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: پیگیری لازم برای همکاری بیمههای تکمیلی و اتصال آنها به سامانه نسخه الکترونیک درحال انجام است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: به منظور پیشگیری از اختلال در سامانه نسخه الکترونیک هرنوع ارتقاء و اصلاح سامانه طی ساعات ۱۲ و نیم شب تا ۶ صبح انجام میشود و پیگیری لازم برای همکاری بیمههای تکمیلی و اتصال آنها به سامانه نسخه الکترونیک درحال انجام است.
وی افزود: باید مسائل و مشکلات احتمالی برسر راه پیشرفت طرح را حل کنیم و نظر و پیشنهادهایی را که از استانها اعلام میشود، با جدیت پیگیری میکنیم.
آقای سالاری ارتباط مداوم مدیران و کارشناسان ستادی با مدیران و کارشناسان استانها را از مسائل بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: اداره کل درمان غیرمستقیم هر روز با دو استان جلسه کارشناسی میگذارد و شرایط استانها را با دقت رسیدگی میکند تا این برنامه به بهترین وجه ممکن در سطح کشور اجرایی شود.
وی پشتیبانی شبانه روزی از این طرح را از دیگر مسائل حائز اهمیت برشمرد و گفت: از ظرفیت مرکز پاسخگویی سازمان تأمین اجتماعی با شماره۱۴۲۰ برای پشتیبانی این طرح استفاده میشود و کارشناسان این مرکز از آموزشهای مورد نیاز برخوردار میشوند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه طی ماههای گذشته تجهیزات مورد نیاز برای ارتقاء سامانه نسخه الکترونیک خریداری شده و از نظر فنی و سخت افزاری هیچگونه محدودیتی نخواهیم داشت.
سالاری موفقیت سامانه نسخه الکترونیک را قطعی ارزیابی کرد و گفت: اینکه مدیران استانی و ستادی سازمان تأمین اجتماعی مشکلات جزئی سیستم را به خوبی میشناسند و برای ارتقاء این سامانه با جدیت پیگیری میکنند، امیدوار کننده است. از سختکوشی و تلاش بیوقفه همکاران اطلاع داریم و مزایای این سیستم و تسهیلاتی که در آینده ایجاد خواهد کرد باعث امیدواری و افزایش روحیه همکاران است.
سالاری حوزه فنآوری اطلاعات را از واحدهای بسیار فعال و اثرگذار سازمان تأمین اجتماعی ارزیابی کرد و گفت: همزمان با برنامه نسخه الکترونیک طرح ۳۰۷۰ نیز در بخش بیمهای پیش میرود و آنجا هم کار بسیار سنگینی درحال انجام است.
در این جلسه مدیران درمان تأمین اجتماعی استانها و مدیران ستادی نیز به بیان دیدگاهها و نظر خود درباره برنامه نسخه الکترونیک پرداختند.