مشترکان استان آذربایجان غربی برای ثبت شکایت از پیامکهای انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سامانه رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجانغربی گفت: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این موضوع انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.
قاسم جلیلینژاد افزود: همچنین مشترکان حوزه ارتباطات نیز میتوانند شکایات خود در خصوص اینترنت و مصرف بستههای شرکت طرف قرارداد در سامانه https://۱۹۵.cra.ir/ ثبت کنند.
وی گفت: بیش از یکهزار و ۸۹۵ شکایت مردمی در سامانه ۱۹۵ در این استان ثبت شده است و تاکنون به بیش از یکهزار و ۷۰۰ مورد از این شکایتها رسیدگی شده و باقی آن نیز در دست اقدام است.