مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجانغربی گفت: با هدف تسریع و سهولت در امر خدمترسانی همزمان با شیوع ویروس کرونا، سایت خدمات الکترونیک این سازمان راهاندازی شده و ٣٠ نوع خدمت را به صورت غیرحضوری به متقاضیان عرضه میکند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان غربی، مقصود مقدمیکیا با اشاره به خدمات سامانه غیرحضوری تأمین اجتماعی، افزود: خدمات سابقهای دفترچههای تأمین اجتماعی، حمایتهای کوتاه مدت، بازرسی و بخشی از خدمات ثبتنام کارفرمایان و بیمهشدگان از طریق این سامانه امکانپذیر است.
وی ادامه داد: همچنین خدمات ارسال لیست حق بیمه، مطالبههای کارگاهی، مستمری و چندین خدمات مرتبط با تأمین اجتماعی نیز در این سایت قابل دریافت است.
مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجانغربی اضافه کرد: متقاضیان میتوانند در همه ساعات شبانهروز با مراجعه به سایت الکترونیکی https:// eservices.tamin.ir از خدمات غیرحضوری این سازمان بهرهمند شوند.
مقدمیکیا بیان کرد: همچنین اپلیکیشن /mytamin/ قابل دریافت از سایت سازمان تأمین اجتماعی بوده و بهصورت شبانهروزی آماده خدماترسانی است.
وی اظهار داشت: سامانه ۱۴۲۰ این اداره کل نیز به صورت شبانهروزی آماده ارائه مشاورههای لازم به متقاضیان است و در صورت بروز مشکل، راهنماییهای لازم صورت میگیرد.
وی اظهار داشت: الکترونیکی کردن خدمات و کاهش مراجعههای حضوری از جمله اهداف و برنامههای مهم تأمین اجتماعی آذربایجانغربی است.