معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران با اشاره به افزایش تماسهای مردمی با سامانه ۱۱۰ پلیس و طرح سئولات مردم در خصوص محدودیتهای کرونایی، گفت: سامانه ۱۱۰ صرفا برای فوریتهای پلیسی طرح ریزی شده است.
وی با اشاره به اینکه در دو روز اول طرح بیش از ۲۱۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ گرفته شد، گفت: حجم تماسهای صورت گرفته با سامانه ۱۱۰ چهار برابر افزایش داشته است که ادامه این روند باعث از بین رفتن تماسهای شهروندان در موقعیتهای اضطراری میگردد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر اینکه به منظور کاهش مشغول ماندن خطوط ۱۱۰ و با توجه به اینکه سامانه ۱۱۰ برای رسیدگی به فوریتهای پلیسی میباشد، عنوان داشت: توصیه میگردد شهروندان گرانقدر تهرانی سئوالات و موارد خود را در خصوص ویروس کرونا با سامانه ۴۰۳۰ در میان بگذارند.