زمینه استفاده از مرکز تلفن ۲۵۰۰ صندوق بازنشستگی کشوری با دستور شریعتمداری برای معاونت روابط کار با هدف پاسخگویی به پرسشهای جامعه هدف این معاونت فراهم شد.
شاکرمی خاطرنشان کرد: زیر ساخت این مرکز تلفن، فناوری اطلاعات بوده و از روشهای قدیمی استفاده نشده است.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیح داد: یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این مرکز اتصال به یکی از سرویس دهندههای اینترنتی کشور است.
وی یکی دیگر از ویژگیهای این مرکز را انتقال خط به مراکز دیگر و یا اتصال به اپراتور دورکار در منزل دانست.
شاکرمی گفت: همچنین با توجه به ویژگیهای این مرکز میتوان بر حسب نوع خدمات و گستره کار، افراد پاسخگو را افزایش داد.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بر این اساس زمینه آموزش ۱۰ نفر از اپراتورهای این مرکز بر اساس تنوع سوالها در حوزههای مختلف روابط کار به خصوص حوزه جبران خدمت مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری مهیا شده است.
شاکرمی خاطرنشان کرد: این اپراتورها بعد از آموزش، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به جامعه هدف حوزه روابط کار هستند.