به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست مخابرات منطقه این استان؛ در خصوص اقدامات انجام پذیرفته شده در رابطه با پیشگیری از ویروس کرونا گفت: خوشبختانه شرکت مخابرات ایران توانست با تکیه بر دانش و تخصص پرسنل خود میز خدمت را از سنتی به الکترونیکی ارتقاء دهد و به همین دلیل همه امورات، درخواستها و مطالبات مشترکان به صورت غیرحضوری و از طریق سامانههای تلفنی که رایگان هست، انجام میگیرد.
سید محمدهادی امیری افزود: مشترکان مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد میتوانند برای پیشگیری و به حداقل رسانیدن این ویروس منحوس، مطالبات و درخواستهای خود را از طریق سامانههای تعریف شده پیگیری نمایند و همکاران در کمترین زمان ممکن نسبت به بررسی درخواستها ومطالبات مشترکین اقدام میکنند.
سید محمد هادی امیری نحوهی عملکرد سامانههای مخابراتی را برای اطلاع مشتریان این گونه تشریح نمود:
۱_سامانه تلفنی ۲۰۰۰: دریافت وپرداخت قبوض تلفن ثابت وهمراه اول و وصل آنی آن بعد از پرداخت قبض
۲_سامانه تلفنی: ۲۰۲۰:پشتیبانی، فروش وخدمات پس از فروش اینترنت پرسرعت تلفن ثابت (ADSL)
۳_سامانه تلفنی ۲۰۱۰: پشتیبانی ورفع خرابی خطوط مشترکین تجاری
۴_سامانه تلفنی ۲۰۱۱۷: رفع خرابی خطوط تلفن ثابت
۵_سامانه تلفنی ۱۱۸: پاسخگویی اطلاعات تلفنی
۶_مرکز تماس ۹۹۹۰: مرکز تماس همراه اول
۷_پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir:
دریافت و پرداخت قبوض تلفن ثابت وهمراه اول، دریافت ریزمکالمات، درخواست اینترنت پرسرعت تلفن ثابت، درخواست FTTH و دانلود فیلمهای سینمایی.
امیری در پایان خاطر نشان کرد، امید میرود همهی مشتریان عزیز مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد، مراجعه غیرحضوری را در برنامهی خود قرار دهند تا علاوه بر صرفه جویی در زمان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، خدمات مطلوبتری را دریافت کنند.