شرکت توزیع نیروی برق اهواز اعلام کرد خدمات حضوری در این مجموعه برای مشترکان ارائه نمی شود .
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان،سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: از تاریخ یکم آذرماه امسال هیچگونه خدمات حضوری در این شرکت به مراجعه کنندگان ارائه نخواهد شد.
علیرضا شکرخدایی افزود: از این پس مشترکان میتوانند خدمات این مجموعه را از طریق اپلیکیشن برق من دریافت کنند.
وی گفت: در جهت تحقق دولت الکترونیک همه خدمات شرکت توزیع نیروی برق به شهروندان غیرحضوری شده و هیچگونه خدمتی به صورت حضوری در ستاد مرکزی، امورهای برق مناطق و شهرستانهای تابعه این شرکت پذیرفته نخواهد شد.
بیشتر بخوانید : تعویض ترانسفورماتور مجموعه مسکونی دویست دستگاه اهواز
شهروندان میتوانند با دریافت اپلیکیشن «برق من» از نرمافزار کافه بازار و ثبت شناسه قبض ۱۳ رقمی انشعاب خود به صورت غیر حضوری خدمات مندرج را دریافت نمایند.