مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: از طریق سامانه دیده بان بهزیستی به شماره ۱۴۸۲ پاسخگویی به شکایات مردمی در کوتاهترین زمان ممکن با دقت و سرعت بالا انجام میشود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، علی محمد عطابخش در ویدئوکنفرانس روسا و کارشناسان ادارات بهزیستی شهرستانها اظهار داشت: سامانه دیده بان به منظور برقراری ارتباط بین جامعه هدف و مدیران و مسئولین بهزیستی است و عموم مردم و جامعه هدف بهزیستی میتوانند مسائل و موضوعات خود را از طریق این سامانه بیان کنند و در اسرع وقت پاسخ را دریافت کنند.
وی با اشاره به چاپ و توزیع پوسترهای سامانه دیده بان در بین مراکز دولتی و غیردولتی تحت نظارت بهزیستی افزود: این مراکز وظیفه اطلاع رسانی سامانه دیده بان به مراجعان خود جهت هرگونه انتقاد یا شکایت را دارند.
مدیرکل بهزیستی استان یزد سامانه دیده بان با خط ۱۴۸۲ را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بهزیستی دانست و گفت: تماس با این شماره از طریق خط تلفن ثابت و همراه همه روزه از ۸ صبح لغایت ۲۰ شب امکان پذیر است.
وی همچنین از مردم خواست تا هر گونه شکایت از مراکز دولتی و غیردولتی بهزیستی را به این سامانه گزارش دهند تا مورد بررسی و پاسخگویی قرار گیرد.
۰۲۱۶۶۷۰۶۹۷۴درخواست کمک مالی از طرف بهزیستی به من فکس کردم لطفا منو فراموش نکنید وبی توجه از درخواستم کمک مالی ازم نگذرید وحتما کمکم کنید من خانواده پرجمعیت ۱۱ نفری زندگی میکنم ودرامدی ندارم زیرخط فقریم هزینه ها گرونند وبالا هستند ونیاز ها زیادنند خیلی در فشارم من بیماری اعصاب وروان دارم ومعده ومثانه عصبی وسردردافسردگی بسیار شدید ترس اضطراب ناامنی دندانهای خراب وقیمت هر دندان چند میلیون است وسواس بسیار شدید دارماز شما درخواست کمک مالی دارم امیدوارم منو فراموش نکنید وبا بی توجهی از خواسته ام نگذرید منتظر لطفتان هستم
لطفا شماره تماس خودتان را ارسال کنید
ارتباط با مسئولین از طریق سامانه دیده بان یا شماره 1482
کلی نداشته باشیم من مرضیه سروش نژاد وخواهرم رها سروش نژاد در شهر دهدشت کهگیلویه وبویر احمد هستیم لطفا حتما به ما کمک کنید منتظر بخشش تان هستیم ممنونم