چهارمین دوره رویداد گیمین به همت انجمن علمی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف به صورت مجازی برگزار شد.
وی افزود: شرکت کنندگان برای بیشترشدن سود، بهفراخور شرایط باید تصمیمگیریهای لحظهای و مختلف انجام دهند؛ همینطور در مواقع بحرانی، تغییرات بازار را پیشبینی و بهترین راهبرد را انتخاب میکنند. بدین ترتیب عکسالعمل بازار در برابر این تصمیمات را مشاهده و بدون نگرانی، یادگیری را در کنار هیجان تجربه میکنند.
دبیر رویداد گیمین اضافه کرد: نخستین دوره این مسابقه در سال ۹۶ بین ۲۷ تیم ۴ نفره برگزار شد و هر سال بر تعداد شرکت کنندهها اضافه میشد، امسال چهارمین دوره گیمین در شرایطی برگزار شد که دانشگاهها به دلیل شیوع ویروس کرونا، بهصورت مجازی برقرارند.
وی افزود: تدبیر امسال تیم برگزارکننده رویداد، تهیه و استفاده از پلتفرمی در فضای برخط بود تا شرکتکنندگان بتوانند بدون حضور در دانشگاه در ۱۲ ساعت مسابقه با هم رقابت کنند.
دبیر رویداد گیمین گفت: شرکتکنندگان در این رویداد در قالب تیمهای ۲ تا ۴ نفره و در پلتفرمی شبیه سازی شده از دنیای واقعی کسب و کار، به ساخت محصولات مختلف پرداختند.
بهابادی افزود: در گیمین امسال اتفاقات زیادی طراحی شده بود از جمله این اتفاقات میتوان به اخبار و شوکهای واردشده در طی بازی اشاره کرد که باعث شد تیمها تصمیم بگیرند در شرایط کرونایی جامعه، فرایند تولید و خرید و فروش خود را چگونه برنامهریزی کنند تا با ضرر کمتری مواجه شوند.
وی گفت: در رویداد امسال، ۷۷۰ شرکتکننده از گروههای سنی مختلف در قالب ۲۴۰ تیم حضور داشتند.