آئین پایانی تلویزیون اینترنتی اربعین با حضور قائم مقام رسانه ملی در ساختمان پرس تی وی برگزار شد.
وی افزود: قویترین کاری که یک رسانه میتواند انجام دهد، ایجاد سوال در ذهن مخاطب است پس از ایجاد سوال باید پاسخ مناسب آن را ارائه داد.
قائم مقام رسانه ملی افزود: اربعین یک پیام بزرگ است که در ذهن افراد سوالات مختلفی ایجاد میکند و فلسفه عاشورا در همین است، وظیفه رسانهها تبیین درست این پیام بزرگ و جریان آن در جامعه است.
آقای علی فهیم دانش مدیر کل امور بین الملل رسانه ملی هم در این آئین گفت: در متفاوتترین اربعین قرن با تلویزیون اینترنتی اربعین تجربه متفاوتی به دست آوردیم، تلویزیون اینترنتی اربعین مخاطبان میلیونی از سراسر جهان داشت و تجربه موفقی بود.
مدیر کل امور بین الملل رسانه ملی در ادامه گفت: دهها ارتباط مستقیم با دفاتر رسانه ملی در خارج از کشور گرفتیم و حال و هوای اربعین را به مخاطبان منتقل کردیم، بسیار علاقمندیم که متناسب با فضای موجود و مناسبتها چنین اقداماتی را ادامه دهیم.
در این مراسم مهمانانی به شکل حضوری و مجازی در استودیو حضور پیدا کردند و از ویژگیهای تلویزیون اینترنتی اربعین گفتند.
تلویزیون اینترنتی اربعین با طراحی جدول پخشی جامع ۶ تا ۱۰ ساعته در روز و با شش استودیو در نجف، کربلا و مسیر راهپیمایی و همچنین یک استودیو در تهران، از ابتدای ماه صفر کار خود را آغاز کرد و تا پایان این ماه مهمان مخاطبانش بود.