بیش از یک میلیون و ۷۱۰ هزار و ۴۲۲ تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در شهریورماه امسال برقرار شد که در مقایسه با مردادماه امسال, ۷۴.۱ درصد افزایش داشته است.
آقای علیاکبر آشوری با بیان این که همه تماسهای تلفنی بخش پاسخگویی ۱۴۱ در ستاد و استانها در شهریورماه با ۴۶.۶ درصد افزایش به ۸۷ هزار و ۹۶۵ تماس رسید، گفت: سهم پاسخگویی ستاد سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای از تماسهای ۱۴۱ برابر با ۴۹.۲ درصد و سهم پاسخگویی استانی برابر با ۵۰.۸ درصد با متوسط ۱۲۰ ثانیه در شهریورماه بوده است.
وی اضافه کرد: از ابتدای خرداد تا پایان شهریور ۹۹ در مجموع با وجود افزایش کل تماسها به میزان ۱۵.۷ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸، بار تماسهای بخش پاسخگویی استانی به دلیل افتتاح بخش پاسخگویی استانی حدود ۴۷ درصد کاهش یافته است.
آشوری گفت: مجموع بازدید کاربران وبسایت ۱۴۱ در شهریورماه به ۳۶۴ هزار و ۷۶۲ بازدید رسید که در مقایسه با مردادماه ۹۹ از افزایش ۶۵.۶ درصدی برخوردار بوده است، همچنین کل درخواست کاربران در اپلیکیشن ۱۴۱ در شهریور ماه ۱۹۰ هزار و ۳۳۲ درخواست بود که نسبت به مردادماه ۷.۷ درصد کاهش داشته است.
مدیر مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حملونقل جادهای با اشاره به دریافت ۷۹ هزار و ۳۳۹ پیامکهای ارسالی به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ در شهریورماه امسال گفت: میزان پیامکهای دریافتی هموطنان و کاربران جادهای در مقایسه با مردادماه ۱۸.۴ درصد افزایش داشته است.