مدیرکل کمیته امداد استان یزد، آماده پاسخگویی به مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاعرسانی کمیته امداد استان یزد با اشاره به رویکرد مردمی این نهاد و اهتمام به حل مشکلات مردم، گفت: مدیرکل کمیته امداد استان یزد از ساعت ۹ لغایت ۱۱ صبح روز دوشنبه ۲۱ مهرماه ۹۹ با حضور در محل دفتر ارتباطات مردمی استانداری آماده پاسخگویی به مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) است.
عباس نوابی افزود: مردم استان یزد میتوانند برای طرح درخواست، پیشنهادات، شکایات و انتقادات خود از طریق شماره تلفن ۱۱۱ سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) اقدام کنند.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاعرسانی کمیته امداد استان یزد گفت: این سر شماره بهعنوان یکی از کانالهای ارتباطی با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت در نظر گرفتهشده است بهنحویکه از هر نقطه از استان که با این شماره تماس گرفته شود بهطور خودکار با سایت پاسخگویی سامد استان مربوطه تماس برقرار میشود.