مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ: ۹۵ درصد خدمات شرکت برق به شکل غیرحضوری ارائه میشود.
وی با بیان اینکه با برنامه ریزی و همراهی مردم از سال ۹۶ تا ۹۸ میزان مصرف کاهش یافته است، گفت: در سال ۹۹ در بحث صرفه جویی استان تهران رتبه برتر را کسب کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ با بیان اینکه از سال ۹۶ تا ۱۴۰۰ برنامه راهبردی در راستای ارتقا دولت الکترونیک داریم، افزود: سالانه ۳۰ میلیون قبض برق صادر میشد که در عرض ۴ ماهه صدور قبض کاغذی متوقف شد و اکنون ۹۵ درصد خدمات به شکل غیرحضوری ارائه میشود.