استاندار با حضور در سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد، پاسخگوی تلفن های مردمی درخصوص مشکلات شرکت های خدمات رسان بود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی، استاندار خراسان شمالی امروز با حضور در سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد، پاسخگوی
در این میز خدمت که با حضور مدیران شرکت های خدمات رسان آب، برق، گاز و مخابرات برپا شد، به ۲۱ تماس تلفنی مردمی پاسخ داده شد.
گازرسانی به روستاهای دورافتاده، ضعف و نبود زیرساخت های اتصال اینترنت و مشکلات آموزش دانش آموزان در ایام کرونایی و سرقت تجهیزات زیرساخت ها در برخی از مناطق، از مشکلات مطرح شده بود.
آقای شجاعی هم با اشاره به جدیت دستگاه ها برای خدمت رسانی بهتر، به مسئولان مربوط دستور داد با زمان بندی مشخص، مشکلات مردم را حل و فصل کنند.