استاندار همدان امروز از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به سؤالات و درخواست های تعدادی از شهروندان پاسخ داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان، سامانه سامد برای ارتباط تلفنی مردم با مدیران و کارگزاران دولتی با شماره 111 راه اندازی شده که هر هفته یکی از مدیران ارشد اجرایی با حضور در دفتر ارتباطات مردمی استانداری با تعدادی از شهروندان از طریق این سامانه الکترونیکی گفت وگو و مسائل و مشکلات آنان را پیگیری می کنند.
آقای شاهرخی افزود: سامد، سامانه ای الکترونیکی است که براساس نظامنامه مدیریت پاسخگویی به شکایات، مردم میتوانند درخواستها، انتقادها، شکایات، گزارشها، طرحها و پیشنهادهای خود را بدون محدودیت با دولت مطرح کنند.