مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آغاز عملیات بهسازی روکش آسفالت در خط ۲ اتوبوس تندرو خبر داد.
او با یادآوری اینکه بهره گیری از آسفالت پلیمری در پروژههای بهسازی خطوط بی آر تی، از اردیبهشت ماه سال جاری و با هدف بهینه سازی نوع مصالح، افزایش سرعت انجام کار و کاهش میزان جرمی آسفالت مصرفی در دستور کار قرار گرفته است، چسبندگی بالا، قابلیت استفاده در دماهای مختلف و مقاومت در برابر تغییر شکل و حرکت در فصول گرم سال را از جمله مزایای آسفالت پلیمری ذکر کرد؛ مشخصاتی که این نوع از مخلوطهای آسفالتی را مناسب استفاده در عملیات بهسازی خطوط بی آر تی ساخته است.
محدوده اجرایی عملیات بهسازی خط ۲ بی آر تی شامل محدوده پایانه خاوران تا بزرگراه امام علی (ع) و در ادامه از چهارراه مولوی تا میدان رازی است.