سامد ، سامانه پاسخگویی مستقیم و برخط مسئولان دولتی به مردم + مصاحبه
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان اعلام کرد : سامانه ارتباط مردم و دولت آماده پاسخگویی به مشکلات مردم است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان امروز گفت : سامانه سامد در سال ۸۹ با هدف پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه مسئولان دولتی به مشکلات مردم راه اندازی شده و در تمام سال آماده ثبت مشکلات مردم از طریق شماره تلفن ۱۱۱ است.
محمدرضا محمدی فتیده با بیان اینکه همه مدیران دستگاه های اجرایی به نوبت و با برنامه ریزی در استانداری مستقر می شوند تا با مردم ارتباط مستقیم برقرار کنند افزود : در هفته ۴ مدیر اجرایی استان هر یک به مدت یک ساعت و نیم مشکلات مردم را می شنوند پاسخ می دهند.
وی با اشاره به اینکه بعد از تماس مردمی ، مسئولان فرصتی ا15 روزه دارند تا به مشکلات مطرح شده رسیدگی کنند گفت : نتیجه این رسیدگی ها مجددا پیگیری می شود و اگر مشکلی وجود داشت برای رفع آن اقدام خواهدشد.
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان خاطرنشان کرد: مدیران در روزهای دوشنبه و چهارشنبه آماده پاسخگویی به مشکلات مردم از طریق شماره ۱۱۱ هستند.