به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مجتبی یزدانی در جلسه ارتباط مستقیم سامانه ۱۸۸۸ که امروز در این معاونت برگزار شد، گفت: سامانههای ۱۸۸۸ و ۱۳۷ پل ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان است که در راستای تسهیل گری در خدمات رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان فعالیت میکنند.
در جلسه سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران (۱۸۸۸) که به منظور پاسخگویی به پیامهای شهروندان به صورت ویدئو کنفرانس و در محل این معاونت برگزار شد، مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران و مدیران زیرمجموعه این معاونت به درخواست بیش از ۱۰۰ شهروند در موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری رسیدگی کردند.
یزدانی گفت: از این رو گستردگی فعالیتهای حوزه خدمات شهری و نیز ارتباط مستقیم و مستمر زیرمجموعه این معاونت با شهروندان حساسیت کار ما را دو چندان میکند.
وی با تاکید بر اینکه مردم، ولی نعمت ما هستند و هر خدمتی که در مجموعه مدیریت شهری ارائه میشود، به منظور آرامش خاطر و جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان است، گفت: این حوزه با استفاده از تمامی پتانسیلهای خود در جهت حل مسائل، مشکلات و خواستههای شهروندان تلاشی مضاعف دارد.
یزدانی با بیان این که این معاونت بیشترین ارتباط و تعامل دوسویه را با مناطق ۲۲ گانه در جهت حل مباحث و موضوعهای مورد درخواست شهروندان دارد، اذعان کرد: بدون تردید یکی از اهداف اصلی معاونت خدمات شهری در خدمات رسانی به شهر و شهروندان کسب رضایتمندی حداکثری آنان است.
معاون شهردار تهران بر رسیدگی ویژه به پیامهای سامانه ۱۸۸۸ در حوزه خدمات شهری تاکید کرد و گفت: زمان رسیدگی به پیامهای سامانه ۱۸۸۸ برای ما بسیار با اهمیت است.
به گفته یزدانی حوزه خدمات شهری خود را موظف میداند در کمترین زمان ممکن و با بیشترین کیفیت پیامهای مردمی را رسیدگی کند و پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشد.