اول مهر؛
ارائه خدمات بهینه دیگر از شرکت برق استان
ارائه ۸۰ نوع خدمت شرکت برق کردستان غیر حضوری میشود.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: این شرکت با هدف ارائه خدمت بهینه و عدم نیاز مراجعه مشترکان به ادارات تابعه تا اول مهر امسال تعداد خدمات ارائه شده غیرحضوری خود را به ۸۰ مورد افزایش میدهد.
هیوا لهونیان افزود: در ابتدای شیوع ویروس کرونا در جامعه و به منظور عدم نیاز به مراجعه مردم و قطع زنجیره این ویروس، ارائه ۲۳ نوع خدمت به مشترکان استان غیرحضوری شد که در مرحله دوم این تعداد به ۷۵ مورد افزایش یافت.
وی با اشاره به اینکه این شرکت در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری در کشور پیشگام است، اضافه کرد: تلاش میشود تا پایان سال ۹۹ عمده خدمات شرکت برق کردستان یعنی نزدیک به ۱۰۰ درصد آن به صورت الکترونیکی و غیر حضوری به مشترکان ارائه شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با بیان اینکه به محض شیوع ویروس کرونا اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفت، افزود: مشترکان میتوانند با مراجعه به پرتال این شرکت به آدرس kurdelectric.ir و با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه از خدمات مورد نظر بهرهمند شوند.
لهونیان گفت: از جمله این خدمات فروش انشعاب دائم و موقت، تفکیک، ادغام و جمعآوری انشعاب، تغییر نام، دریافت، اصلاح و پرداخت صورتحساب، تغییر مکان لوازم اندازهگیری، درخواست تسویه بدهی و تست کنتور است.
وی از حذف کامل بایگانی فیزیکی پروندههای مشترکان برق در استان خبر داد و تاکید کرد: اکنون کل اطلاعات مشترکان الکترونیکی بوده که باعث صرفهجویی در مصرف کاغذ و حذف فضای فیزیکی نیز شده است.