مانور خودروهای اورژانس اجتماعی 123 بهزیستی استان مرکزی به مناسبت چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی در اراک برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ اين مانور با هدف آشنايي هر چه بيشتر مردم با اورژانس اجتماعي و خط تلفن 123 و نحوه خدمات رسانی این مجموعه برگزار شد.
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی كاهش و کنترل آسیب های اجتماعی بحران ها ، از جمله بحران هاي فردي، خانوادگي، خشونت و اجتماعي را از وظايف و فعاليت هاي اورژانس 123 عنوان کرد و گفت : خط تلفن 123 پاسخگوي تماس هاي مردمي در رابطه با مسائل و آسیب های اجتماعی است.
خانم امینی افزود: با استقرار خودروهای اورژانس اجتماعی و تیم متخصص ، خدمات مشاوره ای، روان شناسی، مددکاری به صورت حضوری به ارائه خدمت می پردازد.
او از افزایش تماس های مردمی با خط 123 در سه ماهه اول اتمسال خبر داد و گفت: در سه ماهه اول امسال 5 هزار و 800 نفر با خط 123 اورژانس اجتماعی بهزیستی تماس گرفتند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود 2 هزار تماس افزایش داشته که این نشان از آشنایی هر چه بیشتر مردم با اورژانس اجتماعی، اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم در بحث ارائه خدمات 123 و جلب اعتماد مردم است.
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود: اورژانس اجتماعی بهزیستی بخصوص در ایام کرونا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی سوالات و مشکلات روحی، روانی هم استانی های عزیز در سطح استان است.