در چهار ماه گذشته ۲۱ هزار بار زنگ تلفن ۱۲۳ اورژانس اجتماعی بهزیستی مازندران به صدا درآمد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، مدیرکل بهزیستی مازندران در حاشیه مانور اورژانس اجتماعی ۱۲۳ که به مناسبت هفته بهزیستی همزمان با سراسر کشور در شهرستان های مازندران اجرا شد، گفت: هدف از ایجاد اورژانس ۱۲۳ مداخله، پیشگیری و کنترل بهنگام بحران فردی و اجتماعی و رفع آسیب های اجتماعی است.
فرزاد گوهردهی افزود: در چهار ماه گذشته ۲۱ هزار تماس با خط اورژانس اجتماعي ۱۲۳ بهزيستي گرفته شد که ۲۰ درصد مربوط به آسیب های اجتماعی از جمله اختلافات خانوادگی، همسرآزاری، کودک آزاری و ... بوده است.
بیشتر بخوانید: طلاق و همسرآزاری صدرنشین تماس مازندرانی ها با سامانه 123
او با بیان اینکه در همه شهرهای تا ۵۰ هزار نفر جمعیت مرکز اورژانس ۱۲۳ مستقر می باشد افزود: در مکان های پرخطر اجتماعی نیز پایگاه های جمعیت خدمات دهی اجتماعی حضور دارند.