سامانه تلفنی ۴۰۳۰ آماده پاسخگویی به سئوالات شهروندان درباره مسائل تغذیهای با تاکید بر پیشگیری و تغذیه در دوران ابتلا و نقاهت بیماری کرونا است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد
دکتر زهرا اباصلتی گفت: این سامانه همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ در سه شیفت فعال و پاسخگوی افراد است.
وی این سامانه را فرصت مناسبی برای همه هموطنان به ویژه روستائیان که دسترسی به کارشناس تغذیه ندارند، برشمرد و گفت: از ۳۱ فروردین همزمان با شروع برنامه تا این تاریخ بیش از ۵۲ هزار مشاوره تغذیه با موضوعات کرونا به هموطنان از طریق تماس با سامانه ۴۰۳۰ و انتخاب کلید ۶ توسط مشاورین تغذیه ارائه شده است.