نظرسنجی مرکز تحقیقات در نیمه دوم خرداد نشان میدهد ۸۶ و ۳ دهم درصد مردم بیننده برنامههای سیما بودهاند و در میان مجموعههای تلویزیونی جدیدی که روی آنتن رفته، مجموعه سرباز شبکه سه توانسته است بیش از ۲۰ درصد مخاطب به خود جذب کند.
بر اساس نظرسنجی قبلی مرکز تحقیقات در نیمه اردیبهشت، این مجموعه ۲۴ درصد مخاطب را با کسب رضایت در حد زیاد ۵۰ و ۷ دهم درصد و بر اساس نظرسنجی این مرکز در انتهای اردیبهشت، این مجموعه تلویزیونی ۲۹ و ۴ دهم درصد مخاطب را با کسب رضایت در حد زیاد ۳۷ و ۶ دهم درصد به خود جلب کرده بود.