مدیر شتاب دهنده مرکز فناوری رایمون گفت: تولید محتوا و فرهنگ سازی درست برای محصولات حجاب و عفاف از جمله برنامههای پیش رو برای توسعه سامانه حجاب و عفاف است.
وی گفت: در طول کمتر از سه ماه ایده این طرح به محصول تبدیل شد و شاهد گسترش آمار بازدید کنندگان از محصولات حجاب بودیم.
حقیقی افزود: در این مدت بیش از ۱۵ نفر برای راه اندازی سامانه یا همان نمایشگاه مجازی حجاب فعالیت کردند و در راستای گسترش این سامانه بیش از ۳۰ سایت داخلی و خارجی رصد شد تا محتوای مباحث حجاب و امکانات فنی آن توسعه پیدا کند.
وی افزود: در مرحله نخست راه اندازی این سامانه، نشانهای تجاری (برندهای) مربوط به حجاب و عفاف اضافه شد، تا حدی که آمار بالای بازدیدکنندگان این سامانه موجب شد تا سرورهای آن تغییر پیدا کند.
حقیقی گفت: در مرحله بعدی قرار است در این سامانه، تولیدکنندگان و طراحان محصولات حجاب حضور داشته باشند و توجه ویژهای به بحث تولید محتوا برای محصولات و برندهای حجاب شکل گیرد.
مدیر شتاب دهنده مرکز فناوری رایمون تاکید کرد: تلاش ما برای ایجاد فرهنگ سازی درست در زمینه حجاب و عفاف در کشور است.