رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، نحوه پیگیری صدورکارت پایان خدمت و یا اصلاح اطلاعات مندرج در آن را تشریح کرد.
وی گفت: همه سربازان برای پیگیری صدور کارت خود میبایست در ابتدا موضوع را از یگان خدمتی خود پیگیری کنند و پس از حصول اطمینان از ثبت اطلاعات پایان خدمت خود در سامانه نیروهای مسلح منتظر دریافت کارت از طریق پست باشند.
سردار مهری تاکید کرد: در صورت تسویه حساب و ثبت اطلاعات در سامانه مذکور، حداکثر زمان اجرای فرآیند صدور کارت و ارسال آن توسط سازمان وظیفه عمومی، ۱۵ روز پس از ثبت و انتقال اطلاعات توسط یگان خدمتی است.
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه همزمان با صدور کارت هوشمند، پیامکی از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا مبنی بر صدور کارت برای متقاضی ارسال میشود، افزود: در صورتی که پس از گذشت ۱۵ روز از زمان دریافت پیامک، کارت دریافت نشود، ابتدا برای پیگیری به اداره پست مراجعه و در صورت نبودن کارت در آن مرکز، میبایست از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس۱۰+) در خواست ارسال مجدد آن ثبت شود.
وی گفت: افرادی که پیامک صدور کارت از سوی سازمان وظیفه عمومی دریافت نکرده اند، میبایست از طریق بخش استعلامات پایگاه اطلاع رسانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ یا سامانه پیامک به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ از آخرین وضع کارت خود مطلع شوند.
سردار مهری خاطرنشان کرد: در صورتی که به علت حضور نداشتن متقاضی در محل سکونت یا تغییر نشانی، کارت پایان خدمت تحویل متقاضی نشود، کارت مذکور به اداره پست منطقه و در نهایت به سازمان وظیفه عمومی ناجا برگشت داده میشود.
همچنین این دسته از افراد میبایست با مراجعه به دفاتر (پلیس۱۰+)، نشانی محل سکونت خود را تغییر دهند و درخواست ارسال دوباره کارت پایان خدمت را ثبت کنند.
این مقام ارشد انتظامی در مورد نحوه اصلاح اطلاعات درج شده در کارت پایان خدمت اظهار کرد: افرادی که پس از اتمام خدمت سربازی و اخذ کارت پایان خدمت، متوجه مغایرت اطلاعات درج شده در کارت خود شوند، میبایست برای اصلاح اطلاعات به آخرین یگان خدمتی خود مراجعه کنند.
چیکارکنم؟
لطفا راهنمایی کنید.
هنوز کارت نیومده رفتم دنبالش نظام وظیفه زاهدان
گفت هنوز ثبت صدور کارت نزده
عجب این چه وضعه؟
ممنون باشتکر