برقراری ۲۲۵ تماس مردمی با ستاد خبری ۱۲۴
مردم چهارمحال و بختیاری امسال تاکنون ۲۲۵ مرتبه با ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات تماس گرفتند.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما،مرکزچهارمحال وبختیاری، مسئول ستادخبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: از این تعداد ۲۰۲ مورد در بخش کالا و ۲۳ مورد در بخش خدمات بوده است.
سعادت اله حسن زاده افزود: از مجموع گزارشهای دریافتی ۱۲۰ مورد از طریق تلفن ۱۲۴ و ۴ مورد از طریق سامانه اینترنتی ۱۲۴ ثبت شده است.
وی گفت: یشتر شکایات در خصوص، کیفیت نامناسب کالا، گرانفروشی و درج نشدن قیمت بود است.
حسن زاده خاطرنشان کرد: مردم علاوه بر تلفن گویای ۱۲۴ میتوانند از طریق نشانی اینترنتی ۱۲۴.ir شکایات خورد را بارگذاری کنند.