مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: بیشتر خدمات به مردم به صورت غیرحضوری ارائه می شود .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، حسن کریمی افزود : با توجه به شرایط پیش آمده کنونی ناشی از ویروس کرونا در کلانشهر اهواز با طراحی و بهروزرسانی برنامه های رایانه ای و تلفن همراه تلاش شده است تا بیشتر خدمات قابل ارائه به مردم به صورت غیرحضوری ارائه شود و تا جایی که ممکن است حضور فیزیکی مردم در ستاد مرکزی و امورهای برق به حداقل برسد.
وی ادامه داد : در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، سامانه تلفنی ۱۲۱ اتفاقات برق اهواز به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس های مردمی است وسامانه ۱۵۲۱ در تایم اداری پاسخگوی مشترکین برق در زمینه صورتحساب و نحوه پرداخت از طریق درگاه های اینترنتی با لینک مستقیم است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطر نشان کرد: به منظور نظارت بر حسن انجام کار مجموعه فعالیت های خدمت رسانی این شرکت، سامانه تلفنی ۱۴۲۱ نیز در اختیار شهروندان قرار گرفته است تا در صورت مشاهده هرگونه موارد بتوانند بطور مستقیم مطالب خود را جهت انعکاس و رفع معضل به گوش مسئولان شرکت برسانند.