تکریم ارباب رجوع در تمامی دستگاهها و نهادهای استان قزوین باید به صورت عملی ارتقا یابد و تنها در کلام نباشد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در راستای حفظ حقوق شهروندی و نظارت بر عملکرد ضابطین، معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین صبح یکشنبه به همراه دادیار دادسرای مرکز استان از کلانتری ۱۳ باهنر شهر قزوین بازدید کردند. یعقوب دادگر در خصوص این بازدید گفت: تمامی دستگاهها و نهادها به منظور ارائه خدمات مطلوب به جامعه فعالیت دارند، از این رو جلب رضایت مردم و ارباب رجوع باید هدف اصلی هر سازمان باشد. وی افزود: امروز بیشترین نارضایتی مردم از دستگاهها به دلیل نوع رفتار و برخورد کارکنان با مراجعین است که این موضوع بحث تکریم ارباب رجوع را خدشهدار میکند، به همین خاطر تکریم شهروندان و ارباب رجوع در تمامی دستگاهها و نهادها باید به صورت عملی ارتقا یابد و تنها در کلام نباشد. معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین تاکید کرد: تمامی دستگاهها باید خود را در معرض نظارت قرار دهند و از نظارتها واهمهای نداشته باشند و بدون شک هرچقدر نظارتها افزایش یابد و دقیقتر باشد، موجب ارتقا سلامت و همچنین شناسایی نقاط ضعف و قدرت به منظور ارائه خدمات مطلوب میشود. دادگر گفت: بازدیدهای دورهای از مراجع تحت نظارت دادستانی از جمله مراکز ارائه دهنده خدمات عمومی، مراجع انتظامی، مراکز زیرمجموعه سازمان بهزیستی و… در راستای حفظ حقوق شهروندی، احیا حقوق عامه، نظارت بر ضابطین در دستور کار دادستانی قرار دارد و به صورت سرزده و دورهای انجام خواهد شد. یعقوب دادگر؛ معاون دادستان مرکز استان و شاقلانی؛ دادیار دادسرای قزوین در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات پرسنل کلانتری ۱۳ باهنر قزوین، با مشاهده پروندههای موجود، نکاتی را در خصوص نحوه بررسی پروندهها و انجام تحقیقات و قوانین و مقررات مربوطه در راستای خدمت رسانی مطلوب و تسریع در امور، به پرسنل این کلانتری ارائه دادند.