سامانه تلفنی ۱۶۱۶ برای ارائه خدمات غیرحضوری به خانوادههای معزز شهدا در بنیاد شهید آذربایجانغربی فعال است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزمهاباد؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجانغربی در جمع مدیران بنیاد شهید استان گفت: این سامانه در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و تکریم ارباب رجوع، خانوادههای معظم شهدا، جانبازان و آزادگان فعال بوده و این افراد می توانند با ارائه کد ملی و بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق کارشناسان پاسخگو، درخواستهای خود را مطرح و نتیجه اقدامات را دریافت کنند.
مهدی فعال افزود: همچنین در راستای پیشگیری از بیماری کرونا اقدامات دیگری از جمله برپایی میز خدمت، بررسی وضعیت سلامت از طریق تلفن، ارسال پیام کوتاه و طرح فاصله گذاری اجتماعی در مراکز بنیاد شهید شهرستانهای آذربایجانغربی اجرایی شده است.
فعال تصریح کرد: برخورد خوب، شایسته، پاسخگویی شفاف و درست به ایثارگران مطابق با شأن و منزلت آنان و تکریم ارباب رجوع درخدمت رسانی به موقع به خانواده های معظم شهدا،جانبازان و آزادگان مؤثر است.
در این نشست هریک از معاونان نظرات و مباحث کاربردی خود را در راستای تحقق برنامه های اجرایی بر اساس بخشنامه های حوزه کاری خود با هدف خدمت رسانی به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر را بیان کردند.