سامانه ارائه خدمات غیرحضوری 1521 در شرکت توزیع نیروی برق اهواز راه اندازی شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: این سامانه به
مهرداد فارسیمدان افزود: این سامانه از ساعت هفت صبح تا 15 توسط اپراتور پاسخگوی شهروندان است و پس از آن بصورت گویا آماده راهنمائی جهت استفاده از خدمات غیرحضوری برق می باشد.
وی ادامه داد: شهروندان می توانند با استفاده از این سامانه اقداماتی همچون ثبت رقم کارکرد کنتور، اعلام بدهی برق مصرفی، ارتباط موثر با اپراتور جهت راهنمائی و پیگیری کلیه درخواستهای ثبت شده مانند تسویه حساب، تغییر نام و انشعاب جدید را انجام دهند تا علاوه بر کاهش مراجعه به ادارات برق از انتشار ویروس کرونا جلوگیری نمایند.