برای توسعه گردشگری مجازی در اصفهان ، برنامه ریزی می شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با اشاره به لزوم تعطیلی مراکز گردشگری و در اولویت قرار گرفتن گردشگری مجازی در دوران شیوع بیماری کرونا افزود: نوروز امسال در استان اصفهان، در سه مرحله شامل: ارائه فیلم های معرفی جاذبه های گردشگری در پرتال های الکترونیک، معرفی تصاویر آثار تاریخی در شبکه های مجازی و معرفی میراث طبیعی استان، تلاش شد تا گردشگرانی که مجبور به اقامت در منزل بودند ،از این اماکن بازدید کنند.
فریدون الهیاری افزود: تجربه نوروز امسال نشان داد که استفاده از فناوری ارتباطات در حوزه معرفی بیش از 22 هزار اثر تاریخی، معرفی بیش از 199 رشته و محصولات صنایع دستی و همچنین معرفی بیش از 160 رویداد فرهنگی و گردشگری می تواند نقش مهمی در توسعه پایدار گردشگری به ویژه در ایام پسا کرونا در استان اصفهان داشته باشد.