مدیر مرکز مشاوره ۴۰۳۰:
۲۵۰ هزار تماس روزانه با سامانه ۴۰۳۰
پورحسینی: تاکنون در مجموع بیش از ۸ میلیون تماس با مرکز ۴۰۳۰ انجام شده است.
مدیر مرکز مشاوره ۴۰۳۰ در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما گفت: روزانه ۲۵۰ هزار تماس با مرکز ۴۰۳۰ انجام میشود که جمع این تماسها تا کنون به بیش از هشت میلیون تماس رسیده است.
سید محمد پورحسینی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از ابتدای بحران کرونا در کشور مرکز مشاوره ۴۰۳۰ را راه اندازی و از همان ابتدا تعداد زیادی پاسخگو را سازماندهی کرده است.
وی گفت: پاسخگویان این مرکز از همکاران وزارت بهداشت، نیروهای داوطلب و افرادی از کادر پزشکی و پیراپزشکی بوده اند، و همزمان هم ۲۰ هزار خط تلفن را درخواست کرده ایم که ساماندهی آنها صورت گرفته است.
مدیر مرکز مشاوره ۴۰۳۰ افزود: مردم در این زمان دغدغههای زیادی داشته اند و ما تعدادی از این سوالات را پاسخ داده ایم. بعضی از سوالات هم تخصصی بوده اند که از آن جمله میتوان به سوالات روانشناسی اشاره کرد. ما این قبیل سوالات را به روان شناسان ارجاع داده ایم.
وی گفت: این مرکز بیست و چهار ساعته و رایگان است و در سراسر کشور پاسخگوست.
پورحسینی افزود: یکی دیگر از خدمات ما به این صورت است که بهورزان و مراقبان بهداشت با سرشماره ۴۰۳۰ با مردم تماس میگیرند و از آنان در خواست میکنند که در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و اطلاعاتشان را وارد کنند.
وی گفت: بخش دیگری از فعالیتهای ما به بررسی شکایتهای مردمی اختصاص دارد که ما از طریق این سامانه به شکایتها رسیدگی میکنیم و موارد خاص را با همکاری قوه قضاییه به سامانه «سجام» معرفی میکنیم.
اگر قرار باشه طرح فاصله گذاری توگروه خودروسازی این مدلی باشه اماده فاجعه باشید همه درکنار هم چسپیدن وخوش خرم یکی یکی غیب میشن مدت النامعلوم ازشنبه هم ساعت کار بصورت دوشیفت وسه شیفت عادی سازی سابقا شده و به جون بچه هام انگار هیچ خبری از کرونا تو مملکت نیست ازنظر مدیران و منافع طلبان خدارحم کند فقط توروخدا رسیدگی کنید و با مردم همدل باشید وجدانا یاعلی مدد