ارائه خدمات الکترونیک وغیرحضوری شرکت برق
به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا وحفظ سلامت مشترکان، سامانه پاسخگویی فوریتهای برق با شماره ۱۲۱ بهصورت شبانهروزی آماده ارائه خدمت به مشترکان است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: پرداخت قبوض، دریافت لیست قبوض، دریافت لیست پرداخت ها، اعلام کارکرد، تغییر نام، اصلاح شماره موبایل و کدپستی، اصلاح مبلغ قبض از جمله خدمات این شرکت است که به صورت غیر حضوری و از طریق مراجعه به وب سایت این شرکت قابل انجام هستند.
دادگر افزود: ارائه تمام خدمات به صورت غیرحضوری در این شرکت، به منظور آسایش و آرامش مشترکان بوده و از مردم مراجعه حضوری به ستاد شرکت و مدیریت برق شهرستانهانداشته باشند.
وی گفت: در شرکت توانیر در چند سال گذشته نیز با راه اندازی سامانه تلفنی ۱۵۲۱ و همچنین با اپلیکیشن اندروید طراحی شده این شرکت (قابل دریافت از وبسایت شرکت) و همچنین تمام اپلیکیشنهای خدمات بانکی نظیر آپ، تاپ و سکه میتوانند پرداخت قبوض، دریافت لیست قبوض، دریافت لیست پرداختها و اعلام کارکردرا به صورت الکترونیکی انجام دهند.
وی با تاکید بر اینکه امکان ارائه تمام خدمات مرتبط با فعالیتهای این شرکت در مدیریتهای شهرستانها توسط میز خدمت الکترونیک فراهم شده است، گفت: مشترکان گرامی میتوانند در قالب میز خدمت الکترونیک از طریق وب سایت این شرکت به نشانی www.skedc.ir از این خدمات بهرهمند شوند.