به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، در این اطلاعیه آمده است: جهت کنترل و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و کاهش
تردد و مراجعات مردمی به ادارات گاز شهرستانها، انجام کلیه امورات عادی بصورت غیرحضوری (تلفنی - سامانه ارتباط با مشتریان (CRM) ونیز اشتراک پذیری (ازطریق دفاتر پیشخوان نزدیک محل سکونت) صورت میپذیرد؛ لذا مشترکان میتوانند نسبت به دریافت خدمات به شرح زیر اقدام کنند.
۱- سامانه اینترنتی ارتباط جامع بامشتریان شرکت گازاستان کرمانشاه به آدرس http:// nigc-ksh.ir جهت هرگونه انتقاد، شکایت وپیشنهاد
۲- روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه – شماره تماس ۳۸۲۱۱۹۴۳،
۳- میز خدمت اداره مرکزی گاز استان – شماره تماس ۳۸۲۲۳۳۶۰،
۴- تلفن گویای شرکت گاز استان کرمانشاه ۳۸۲۱۰۰۷۷،
۵- سامانه پیامکی اعلام آخرین مبلغ بدهی مشترکین شرکت گاز استان کرمانشاه به شماره ۳۰۰۰۶۱۸۳،
۶- سامانه جمع آوری شماره موبایل مشترکین و ارسال صورتحساب به مشترکین ۱۰۰۰۱۹۴،
۷- شماره تلفنهای امور مشترکین اداره گازمناطق سه گانه شهرستان کرمانشاه در ساعات اداری به شرح ذیل میباشد.
منطقه یک – کوچه پست شهید قندی - شماره تماس ۳۸۲۱۲۹۷۹
منطقه دو- فرهنگیان فاز دو – شماره تماس ۳۴۲۹۹۰۹۶
منطقه سه – میدان جمهوری اسلامی - شماره تماس ۳۷۲۹۵۷۳۸
ضمناً شماره تلفن ۱۹۴ امداد و تعمیرات گاز در کلیه شهرستانها بصورت ۲۴ ساعته جهت موارداضطراری در دسترس مشترکان است.
بقول کاربر محترم قبض نمیدید پیامک بانکی قطع شده روزهای اول تیر قبض رو پرداخت کردن
دیروز دوباره گوشی رو چک کردم رفتم شماره قبض رو زدم هم،،،،نمیگه پرداخت شده دوبار مدیر ساختمان یا هرچی هزینه باید بیخودی پیش پرداخت بشه
متاسفانه کلیه خدمات صفر همه دستگاهها حتی برای درآمد خود سازمان
خواهشا یا به صورت سنتی قبض صادر نمایید ویا دسترسی غیر حضوری جهت مشاهده و پرداخت قبوض میسر گردد