مردم از این طریق سامانه 1666میتوانند مسائل، مشکلات و سوالهای خود را در خصوص کرونا و مسائل مربوط به آن مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مدیرکل بیمه سلامت آذربایجانغربی با اشاره به اینکه سامانه تلفنی ۱۶۶۶ با رویکرد رعایت حقوق شهروندی و پاسخگویی سوالات مردم در مورد بیماری کرونا در این استان فعال است، گفت: این سامانه راهی برای پاسخگویی بهتر به شهروندان در خصوص مسائل مرتبط با بیماری کروناست تا از بار مراجعه حضوری به مراکز درمانی کاسته شود.
نادر نانبخش افزود: رعایت حقوق شهروندی در حوزه سلامت از جمله اهداف راهاندازی و فعالیت این سامانه ارتباط مردمی به شمار میرود.
وی اضافه کرد: مردم میتوانند به صورت ۲۴ ساعته سوالهای خود در خصوص بیماری کرونا و همچنین بیمه سلامت از طریق این سامانه مطرح کنند.
نانبخش همچنین از تمهیدات ویژه بیمه سلامت در خصوص ایجاد آرامش بیشتر بین مردم خبر داد و گفت: اعتبار دفترچههای این بیمه تا تاریخ ٣١ فروردین ١٣٩٩ تمدید شده و نیازی به مراجعه حضوری برای تمدید اعتبار این دفترچهها نیست.