مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از شهروندان خواست تا درخواستهای خود را به صورت غیر حضوری و در سامانه ۱۳۷ ثبت کنند.
وی گفت: موضوع دیگر ایجاد زیرساختهای اطلاع رسانی در درون شهرداری است. بستر آموزش مجازی را هم برای آموزش سریع در کل شهرداری به کار گرفتیم.
فرجود افزود: حوزه دوم برای شهروندان است که امکان اطلاع رسانیهای گسترده و عمومی با روشهای مختلف در شهرداری داریم که یکی از آنها بستر ۱۳۷ است که آن را تقویت کردیم تا شهروندان بتوانند بهتر ارتباط بگیرند.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با بیان اینکه به کمک اپلیکیشنهای پرکاربرد هم به دنبال افزایش آموزشهای لازم هستیم، توضیح داد: سعی داریم در توزیع اقلام لازم هم به کمک مردم برویم تا مردم حضور فیزیکی شان کمتر شود. نکته دیگر این است که من از شهروندان میخواهم تا از بستر «تهران من» برای انجام اموراتشان استفاده کنند چرا که برای مثال در همین نرم افزار میتوانند اقدام به پرداختهای قبوض خود کنند یا کارت بلیت خریداری کنند.
فرجود این را هم گفت که: به زودی یک بخش جدید در tehran.ir هم قرار خواهد گرفت که همه اطلاعات مورد نیاز برای مقابله با کرونا در آن قرار خواهد گرفت.